torsdag 19 april 2012

Sorry, kan väl inte hjälpa vad jag drömmer

Inatt drömde jag att jag höll på att flytta tillbaka hem till mina föräldrar. Det som var lite mystiskt med det - förutom att jag inte direkt har några sådana planer i verkligheten - var att förutsättningarna hade förändrats något. Jag härstammade plötsligt från en laestadianfamilj, och vi höll på att flytta in i ett enormt jättehus med så många trappor och våningar att man blev yr i huvudet bara av att titta på dem.

Ett problem jag tampades med var att hitta 28 koppar, herregud vad jag har sökt och samlat ihop udda koppar och muggar i natt. Och exakt 28 stycken behövdes. Skulle nämligen koka kaffe åt oss. Vad är nu juttun med den här drömmen?!

3 kommentarer:

  1. Du träffar snart en man som är lestadian, gifter dig och börjar producera barn ;-)
    - Inkku -

    SvaraRadera
  2. ..and youre gonna be like F!Yeah, livin' tha Pedersörean dream!

    SvaraRadera
  3. Som den store artisten Justin Bieber en gång sa: Never say never!

    SvaraRadera