fredag 6 april 2012

Lååååå...


...ångfredagen är en lång dag. Så lång att det hann börja spricka ut mössöron på björkriset jag hämtade i måndags.
För att hitta på något slags program förutom att städa och laga mat, försökte jag ragga upp bästa L på kaffe, och det lyckades. Eller ja, jag vet sedan inte riktigt hur inbjudningarna gick till, och vem som sist och slutligen bjöd in vem, men en Volvo hämtade upp mig framåt aftonen, och vi åkte iväg på kaffe till Jakobstad.


Framme i kaffevärdens lägenhet var jag oerhört imponerad av giraffen som hade kommit i ett påskägg. Den var både långbent och stilren.

Varsin kaffemugg senare styrde vi tillbaka till Kokkola. Så att sådant program på en långfredag.

1 kommentar:

  1. Jag har också fått dendär giraffen och även jag var mycket imponerad. Att dom kan ;)

    SvaraRadera