fredag 20 januari 2012

Extra! Extra!

Hello fredag! Hela den här veckan har jag - hör och häpna - stigit upp utan värre sväranden, dessutom i helt rimlig tid. Såklart lite sväranden, det hör alltid till när man måste vakna före klockan tio, och såklart inte överdrivet tidigt. Men sådär så att man inte måste sminka sig, borsta tänderna, duscha och klä på sig, samtidigt som man rafsar ner lunchlådorna med ena handen och vrider om bilnyckeln med den andra. Det är ungefär så det ser ut vanligtvis. Jag är visserligen rätt tidseffektiv, men fem-före-insanity-på-grund-av-panikstress varje morgon är lite onödigt. Nu har det varit rask, men ändå ganska normal, mänsklig takt.
.
Och titta idag - idag är jag såpass tidig att jag inte bara hinner slå på datorn - jag hinner också BLOGGA. Detta är helt galet! Har aldrig sett på maken i mitt lilla liv.

Nåja. Nu ska jag föna håret och borsta tänderna (enskilt!) och dra till jobbet. Grattis på fredagen, som blogg-Catariina skulle säga!

2 kommentarer:

  1. O här är soundtracket för inlägget:
    http://open.spotify.com/track/7niYv10yNeXaYIax439Lik

    :)

    SvaraRadera
  2. Sidu, Kamelfabriken! Uttalas med rikssvensk accent, såklart :P

    SvaraRadera