onsdag 14 mars 2012

Retro



Check it out. Har numera den här fiilispjäsen hemma hos mig. Mommos gamla kaffetermos, retro på riktigt. Passar ju mig som gillar saker med lite själ i. Fick den senaste helg när jag var i Öjan. Eller ja, fick och fick. Tjatade till mig kanske jag gjorde, minns inte så noga.

Mamma hävdar att kaffet smakar unket ur kannan, men det håller jag ikki med om. Jag tycker tvärtom att kaffet smakar extra bra när man får nöjet att hälla upp det ur en sådan prydnad. Upp till bevis, säger jag till den som kommer på kaffe nästa gång.

Somnade på soffan när jag kom hem från jobbet, och vaknade flera timmar senare och var i obalans med allt i min lilla tillvaro. Jag har inte rett upp det ännu heller. Hann i alla fall till butiken här ikväll innan den stängde, fixade mat, matlådor och tvättade kläder som ännu ska hängas. Nu är klockan elva och jag har inte ännu hunnit dricka kvällskaffe och är därmed om möjligt ännu mera ur balans. Fan.

4 kommentarer:

  1. Pipélius Plupp15 mars 2012 kl. 09:11

    Hey, deheer e coolan bild, me likey!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å skådar man ritti noga sir man i reflektionen att ja va heilt netsin tå ja fota!

      Radera
  2. Svårt ti kommenter saklit baket ovanstående kommentar, he blir feltolkat elder så framstår man som äckli hu man än uttrycker se...men ja hadd tänkt skriv "Vilken skönhet! Inget plasthåkkuspokkus, utan en stilig produkt från förr." :P

    SvaraRadera
  3. Maja du ljuger, ja ha siti å betrakta i 15minut nu (not really), å ja hittar int ens the tiniest little trace of nipplz på hande termosn, none, nada, they aren't fuckin' there! Men ja halder fortfarande min åsikt om att e er snadian piktuur. Luv.

    SvaraRadera