fredag 23 mars 2012

Anletet

Då och då, med jämna mellanrum säger det PLING, och så exploderar mitt anlete och jag drabbas av akut akneangrepp. Alltid flera på samma gång, som en blixt från en klar himmel. Känns lite onödigt med någon slags himla pubertet nu helt plötsligt. Man tycker ju att sådant kunde ha skötts där under nittiotalet.

Okej, exploderar är kanske att ta i. Jag vet att det finns sådana som faktiskt har problem med sin akne, och säkert skulle slå mig på käften för att jag ylar om några jävla finnar som ändå försvinner inom några dagar. Men ändå. Igår hade jag två. Nu inom några minuter sade det PLING ytterligare en gång, och en till uppenbarade sig. Få se hur man ser ut imorgon när man vaknar. Som en klättervägg, kanske.

Pizzafejset kuittar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar