fredag 12 november 2010

Sovmorgon!

Den här veckan har jag haft alldeles extremt svårt att stiga upp på morgnarna. Jag gillar ju mitt jobb (jajaja, praktik då, men när man donar på kontor åtta till fyra tycker jag att det är förvillande likt ett jobb). Veckan i övrigt har gått i raketfart, men just de där morgnarna... just där lite före klockan sju - de har varit nästan fysiskt smärtsamt sega. Därför kan jag nu meddela att jag imorgon kommer att avnjuta en alldeles väldigt skön sovmorgon. Ah!

På tal om sova: om någon känner för att köpa mig en julklapp så behöver jag lakan. Snygga lakan gillar jag. Gärna randiga eller annars snyggt mönstrade. Kanske retromotiv? Gröna, bruna, beige, röda... Mmm, lakan...

Bild: http://gladjeamnen.blogg.se/images/2010/pslakan-av-orla-kiely-via-frank-form_69490887.jpg

4 kommentarer:

  1. jag som hade tänkt dra ner på julklapparna i år... ;)

    SvaraRadera
  2. Undras just vem den anonyme är som noterar mina julklappsönskningar... :P

    alegni >> Okej. Då nöjer jag mig med bara en julklapp från dig i år. Men då ska den vara Dyr-Å-Fin!;)

    SvaraRadera