torsdag 7 januari 2010

Yrt

En väldigt yr och stressig dag på jobbet idag. Det har varit både det ena och det andra hela dagen, och helst flera saker samtidigt. Jag har yrat på och försökt hålla ställningarna på flera olika platser samtidigt. Antagligen är någonting fortfarande på hälft, men jag försöker att inte tänka på det. Alla har blivit omskötta enligt alla konstens regler i alla fall.


Efter en sådan virrig dag smakar det bra med en stor kopp kaffe framför brasans knastrande. Bäst hittills denna torsdag.

2 kommentarer:

  1. Ah, man kan faktiskt riktigt se hur skönt det är...ååå, jag vill också ha en takka!(Och vilken fin retrotermos!)

    SvaraRadera
  2. Det var varmt och gött om fötterna där! Vilket behövs även idag, för vi har mellan -32 och -34, beroende på vilken termometer man tittar på.

    Termosen är min mommos gamla, kommer från 60-talet tror jag. Visst är den läcker!:)

    SvaraRadera