tisdag 20 november 2012

Happy Tuesday till alla och envar

Fick feeling, kutade till närmsta butik och bunkrade upp med lite varor och ska nu koka ihop matlådor för en hel armé. Armén består förvisso bara av överbefälhavare Kronqvist, men hon ska ha någon mat på dagarna hon också. En liten med synnerligen ettrig trupp är det, för er som inte visste. "Anfall är bästa försvar" är överbefälhavare Kronqvists valspråk.

Herregud så mycket skit jag pratar. Hur orkar ni med mig?

Jag handlar ju snabbt och på fiilis, och när fiilisen säger att jag vill hacka lök och stå och fräsa den en tisdagskväll - då gör jag det. Dessutom är jag på något vis rastlös ikväll. Det ska vi kanalisera så att det resulterar i något man har nytta av.

Om någon brandvarnare tjuter i Kokkola ikväll, då vet ni vad det beror på. Klart slut.

1 kommentar:

  1. Det är just därför man läser, Maja. :) Orera på du!

    SvaraRadera