fredag 21 september 2012

Elohiiri

En sådan trevlig fredag på jobbet! Vilken tur att jag har så kymppis arbetskamrater så att det är en ren fröjd att jobba. Trevliga klienter och trevligt arbete överlag, men det blir ju ännu bättre om man dessutom har kollegor man trivs med.

Var dock tvungen att ta en tupplur på soffan när jag kom hem. Var så seg i huvudet efter en natt med alldeles för lite sömn. Tupplurar, en av livets glädjeämnen. Hoppa i mjukisbrallorna efter jobbet och slänga sig under en filt en stund. Och vakna med ny energi. Det gillar jag.

Har någon himla muskelryckning i höger axel som har pågått i flera dagar nu. Igår satt jag på möte med kollegorna och kände hur hela armen ryckte till med jämna mellanrum. Måste vara mina oerhört stora muskler som sväller med sådan fart att de förlorar kontrollen. Det måste det ju vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar