måndag 10 september 2012

As som as

Fortsatte sedan och sov asdåligt hela helgen, och börjar nu känna mig mer än lovligt  mör i huvudet. Att jag "sover löjligt lite" som det står i presentationen verkar inte stämma längre. Just nu känns det som om jag kräver mera sömn än någonsin i min lifv. Därmed är planen också att lägga mig astidigt ikväll. I typ Björnes Magasin-tid.

Planer och verkligheten kan ju ibland skilja sig från varandra rätt markant, men man kan väl få försöka.

God natt på er!

Nånej, inte riktigt ännu ändå.

2 kommentarer:

  1. Bara en tanke från en fellow-kaffefantast: Finns det nån yttepytteliten chans i världsalltet att det är just kaffet som håller dig vaken om nätterna? Om det är just kaffet som får dig att bli människa dagtid, menar jag. Inte för att jag nånsin skulle vilja vara den som förnekar en medmänniska sin(a) dagliga kaffekopp(ar) (/kannor). Men bara en tanke, som sagt.

    -Anna M. (fortfarande relativt fejslös på fejsbook ;) )

    SvaraRadera
  2. Menar du att det skulle finnas ett... vad-är-det-du-säger... SAMBAND mellan dessa två saker? Nää, kan jag väl aldrig tro;) Eller jag väljer att besluta att det icke är så. Kaffe är ju min största glädje i livet. Ta den inte ifrån mig!

    (Man kunde kanske dra ner till en fyra-fem liter om dagen dock. Liksom i experimentsyfte. Vi ska se nu. Själv tänkte jag köra på utmattningsmetoden. Förr eller senare sover man, helt enkelt. Oberoende av yttre omständigheter)

    SvaraRadera