onsdag 20 juli 2011

Spårlöst

Det som dock är något tråkigt med att yra på och försöka vara tidseffektiv och hinna med allt, är att man blir något förvirrad och tankspridd. Till exempel var jag och handlade i fredags, och köpte bland annat hushållspapper. Tråkigt vardagsfakta, jag vet.

Dock - intressant fråga: vart försvann pappret? Ingen som vet, ingen som vet. Inte är det i skåpet i alla fall. Och inte har jag hittat det någon annanstans heller på en knapp vecka. Borta. Det är möjligt att jag har handlat någonting annat också, och lämnat hela påsen med hushållspapper och allting någonstans. Ska bli intressant att se om det börjar stinka typ ruttet kött här någonstans. Då kanske jag hittar mitt hushållspapper. Skit samma. Köpte nytt idag.

Dagens bonus! Har fått ett utemöblemang! Eller delvis. Till låns i alla fall. Möblemanget som jag trodde tillhörde grannen är i själva verket husbolagets gemensamma uteplats. Pax för att sitta där på helgmorgnarna och dricka kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar