torsdag 7 juli 2011

Klagbloggen här, hej!

Idag fick jag ge mig inför den här infernaliskt töntiga hackhostan och skippa beachen efter jobbet. Inte för att jag tror att utomhusvistelse på något vis är skadligt vid förkylningar - tvärtom tror jag mycket mera på friska vindar än på tjock inomhusluft - men för att det packade i min stackars skalle, och jag för omväxlings skull mådde skit av värmen. När Maja mår skit av värme, då är hon definitivt inte i form.

Det som är lite segt är att det har varit en så förbannat fin sommardag. Som gjord för att njutas av. Fick först ett erbjudande om att få hänga med en kompis med barn på stranden, och sedan ett erbjudande om torsdagslonkero på Bryggan. Båda tackade jag nej till. Med långa tänder. Kan inte tänka mig ett bättre sätt att tillbringa en julidag, först på beachen och sedan nedvarvning på Bryggan. Och så ligger man här och hostar lungorna ur sig. FAN.

Klagbloggen over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar