söndag 17 juli 2011

En vecka igen

Ojojoj, så hade plötsligt en vecka till passerat. Helt obemärkt. Och jag har bloggat så här många gånger:





Jepp. Noll, alltså. Som sammanfattning för den intresserade kan jag berätta vad som har hänt sedan sist. Jag har:

-jobbat
-Bodypump:at...
-...och sprungit (eftersom den där töntförkylningen börjar vara helt borta, hurra)
-köpt en topp med Rolig Rygg. Eller ja, någonting ditåt.
-nött asfalten mellan Kokkola och Öja, eftersom jag har varit tvungen att dricka kaffe på Bryggan nästan varje kväll. Jo, man måste - det står i lagen.
-druckit vin och spelat Trivial
-promenixat till Calle tillsammans med flickorna och fått en betydligt bättre Caipiroska än förra gången
-solat på stranden och i parken
-...och därmed försökt ta igen hela veckans missade sol på en dag
-...och därmed antagit en rödlätt nyans

De tre sista punkterna har jag avverkat idag, söndag. Det var så hiskligt skönt att ligga och njuta - och somna lite - i solen att jag råkade bli lite välstekt igen. Nå, det blir nog bra.

Jag hinner tydligen inte riktigt med någonting nu sommartid. Alltid på språng. De är ju så korta de där timmarna efter fyra! Har till exempel inte fixat någon matlåda ikväll heller, och har ingen lust att ta itu med det nu efter tolv. Får hitta på något på jobbet imorgon. Dropp? God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar