måndag 4 juli 2011

Krax

Har nästan helt och hållet tappat rösten. Inte bara på grund av helgens eskapader, ska tilläggas, för jag var hes redan i fredags. Men hesheten blev kanske inte direkt bättre av det hela. Måste säga att det känns något handikappande, med tanke på att rösten är en ganska... eh... central grej på mitt jobb.

Nu har jag - kors i taket - varit tyst sedan jag kom hem. Inte ens för skojs skull sjungit Pink, vilket man annars ska passa på och göra då man har ett läckert rasp på stämbanden. Nu är raspet mera en gravt dysfunktionell röst som knappt hörs, så Pinks repertoar får vila. Och så hoppas vi att rösten är tillbaka imorgon.

3 kommentarer:

  1. Tänk om du tappat skrivförmågan också, det hade väl tagit priset ;) //Serkku

    SvaraRadera
  2. Tu får test me Leonard Cohen iställe...:S

    SvaraRadera
  3. Serkku >> Just det! Får förresten lite Robbie Williams-på-Ullevi-flashback. Sådär med tanke på hur jag låter:)

    Bubba >> *Youtubar å jämför* Ja, kanski?:)

    SvaraRadera