söndag 26 juni 2011

Snurr

Jag har diagnostiserat mig själv med någon form av hjärntumör här. Varje gång jag tittar åt höger snurrar det till i huvudet (alltså mera än det "kastar i knoppin" sådär normalt). Hjärtat dunkar till lite hårdare och ibland hörs det dessutom ett liksom susande ljud i öronen. När jag styr tillbaka blicken framåt återgår det till det normala.

Och för den som undrar så, nej - jag har inte krapula, inte det minsta. Och det här har uppträtt i flera veckor redan. Det är lite spännande till och med. Jag har liksom ett eget litet, bärbart nöjesfält med mig. Titta till höger - swoosh - så är jag på en sekundlång berg-och-dalbana. Bäst att inte googla på sådant, förresten. Sådant ger så negativa träffar.

2 kommentarer:

  1. Dags att besöka massören!

    SvaraRadera
  2. När jag styr tillbaka blicken framåt återgår det till det normala.

    SvaraRadera