fredag 17 september 2010

I stan

Idag har jag varit i stan nästan hela dan. Så kallade Viktiga Saker. Jo, bland annat lägenhetsärenden var det fråga om. Det kan hända att jag blir tvungen att prioritera om lite vad gäller boende. Få se. Jag ska nog uppdatera er läsare också vad det lider, men det är lite mycket nu. Med både det ena och det andra.


Stannade till vid skogsvårdsföreningens högkvarter när jag ändå körde förbi. Hälsade på Pappa "sakkunnig i skogsfrågor" Kronqvist, som jobbar där.


Inredningsstilen på ett skogvårdsföreningskontor följer temat "skog". Allt som är träaktigt, grönt, kottformat eller har älgmotiv är evigt inne.

Efter stoppet på kontoret drog jag vidare och träffade en som jag hade stämt palaver med, och sedan fick jag i ett huj en massa att tänka på och reflektera över. Fan, i egenskap av blondin är ju just tänkande det värsta jag vet. Och inte hjälper annat än att tänka färdigt heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar