söndag 22 augusti 2010

En sväng kring Djupsund

Men alltså man blir ju lite trög i huvudet nog. Förutom den tröghet som uppstår på grund av allt snor som cirkulerar i alla håligheter i skallen, så blir man trög av understimulans. Jag har världens lungsotshosta som nästan kväver mig vid alla former av rörelse.

Men ändå. Man orkar ju inte gå omkring och hack-hosta för sig själv inomhus hur länge som helst, så jag tog bästa L med mig och tog en liten promenad runt Djupsund. I lugnt tempo, för bästa L är inte heller riktigt i skick. Och lungsotshostat har jag fortsatt med ikväll också. Men det hade jag gjort hur som helst, oavsett om jag gått ut eller inte.

Strax före sju tvingade jag mig till att koka lite gröt som jag petade i mig. Fast det inte lockade det minsta, och inte smakade nästan någonting. Gröt var det enda jag ens kunde tänka mig att äta. Nej, jag är nog inte riktigt i form...

2 kommentarer:

  1. Njää, det tror jag inte. Han gillar mest småfisk. Brukar finnas en påse i frysen som man kan plocka ur så och då. Delikatess för Sven:)

    SvaraRadera