onsdag 16 september 2009

Gjort idag

Här har jag suttit i säkert tiotalet minuter och försökt krysta fram någonting, men det vill sig liksom inte. Inga storverk utförda, men inga direkt inplanerade heller. Faktiskt snubblade jag in på en loppis idag också, på väg till butiken. Två gånger på samma vecka, då är nog detta års kvot fylld! Ingenting fick jag med mig, men jag tittade på allehanda krafs innan jag svingade mig upp på cykeln och fortsatte färden.

Var nere på gymmet och lyfte en bit skrot idag. Så har jag pysslat på med lite allt möjligt och även varit till skolan en sväng, men främst för att få i mig lite lunch. En regnskur fick vi framåt kvällen, och när den hade dragit vidare tog jag en promenad längs ån. Det har varit snäppet kallare idag, såpass att jag tog en tröja över toppen när jag cyklade till skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar