måndag 18 februari 2013

Pip, gnäll och fan och hans moster

Har haft världens intensivaste måndag, hann inte ens bli klar med det jag skulle på eftermiddagen, utan fick liksom bara skyffla över det till morgondagen. Snabbt hem och byta om och dra iväg på Attack, hem igen, duscha, fixa mat, och sedan ställde jag mig iväg för min brors födelsedagskaffe. Som sedan avblåstes eftersom han måste iväg och jobba.

Med facit i hand lika bra det. Jag fick koka mitt eget kaffe och inta det här under filten istället för att igen en gång flänga iväg någonstans. Är så o-e-r-h-ö-r-t trött ikväll att jag skulle kunna somna sittandes. Gårdagen blev till ingenting, eftersom jag efter krogkvällen knappt fick en blund i ögonen. Så funkar jag. Andra tar två rödvinsglas och blir "sååå sömniga". Jag får bara svårt att sova, ligger och vrider mig som en mask tills det blir morgon och jag ger upp. Fick ihopskrapat tillräckligt med energi (tupplur på trettio minuter på förmiddagen) för att gå och träna i alla fall. Sedan gick jag som i en dimma av utmattning hela resten av söndagen. Och det sitter i ännu idag. Ont i magen har jag också. Ynk, ynk, ynk.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar