lördag 23 februari 2013

Dagens program

Hej gubbar och kärringar! Kommer precis hem från en kvällsvisit i Jakobstad (!) där vi fick kaffe, lingonpaj och musikunderhållning. Gott så. Om någon undrar vad vi diskuterade så var det bland annat

a) Thailand
b) HIV
c) Kalle Anka-illustratören Don Rosa

Och lite annat. Jag är förresten arseldålig på att köra i Jakobstad. Minns inte varifrån jag kommer, vart jag ska eller överlag hur man fungerar i trafiken. "Va, högerregeln?". Måste vara något i luften. Nå, hittade dit och framförallt - hittade bort därifrån. HÖHÖ.

Annat jag har gjort idag är att skaffa en iPhone! Så med lite tur (alltså när jag har lärt mig) så kommer ni att få ta del av MOBILBLOGGANDE. Hur Kissie som helst! Nu kommer jag alltså att kunna blogga on the go, vilket kanske blir lite mera funktionellt än detta med att försöka sammanfatta dagen i soffhörnan strax innan jag lägger mig på kvällen. Då har självaste the moment rusat förbi, ju.

 Bild: http://24.media.tumblr.com/6ffb5ff315a2701ae68c121c2d61d28e/tumblr_mhzzvz2iYO1qiy4u3o1_1280.jpg

4 kommentarer:

  1. Bubba den sedan länge hjärntvättade24 februari 2013 kl. 17:39

    Man får gratulera, en till som fallit för fröjden!
    Det där med att lära sig gäller ju för alla nya mackapärer men processen borde vara kort med äpplet. Ledtråden lyder kort och gott: du kan trycka på allt du vill göra eller ändra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp. It's learning by doing, kom jag fram till. *peta, peta*

      Radera
  2. Macapärer, get it?

    SvaraRadera