fredag 31 augusti 2012

Kaputt

Handlingskraftigheten fortsätter! Har haft en så himla duktig dag på jobbet idag, fick gjort en massa sådant där som lätt samlas på hög. Och så flyttade jag lite också. För på måndag är jag inte längre vikarie, utan då har jag en egen tjänst! Och då befinner jag mig i ett nytt rum. Mitt eget! Kändes riktigt inspirerande att plocka ihop i det gamla kontoret och flytta sakerna till det nya. Nystart på något vis. På måndag!

Efter att ha knegat klart drog jag hem, bytte om, vidare till gymmet, och sedan susade jag per cykel hem. Tog en sådan maratondusch att jag höll på att lösas upp och förångas och bli till en fuktfläck i taket innan jag var klar. Snubblade ut ur badrummet, helt yr i huvudet. Och här ligger jag nu på soffan, så mör att jag knappt orkar lyfta ett finger. Det är nästan tungt att blinka och andas, på den nivån. Gurgel. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar