lördag 18 augusti 2012

I solen

På frågan "blir man solbränd mera i augusti?" kan jag nu ge ett svar. Svaret är "tja, nog blir man väl det". Jag har njuuutit i solen idag och tycker bestämt att magen har fått lite färg. Förutom att sola har jag simmat, borrat ner tårna i sand och allmänt haft det bra. Gudars så skönt med sommar. För nog räknas det väl som sommar när man kan tillbringa dagen i bikini?

Igårkväll var jag ute på en sådan läcker löpsväng. Det var varmt och mörkt, för jag startade ganska sent. Och det doftade så gott! En tung doft av äpplen vilade över vissa bostadsområden, på andra ställen var det olika blommor och buskar som doftade. Jag sprang och njöt och sprang. I örat Filip och Fredriks 100:e podcast, som liksom alltid var briljant. Inte bara det, i den fick jag till min stora glädje höra att de kommer att starta en ny tv-programserie på måndag. Eller en säsong till, rättare sagt. Av Breaking News. Nu ska vi bara hoppas att den går att titta på via webb-tv, annars blir jag så ledsen så jag gråter en skvätt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar