onsdag 13 april 2011

Projektet

Förresten går Projekt Jeansterapi rätt okej! Förra veckan var torsdagen jeansdag. Igår, tisdag klev jag också i jeansen och gick till jobbet. Denna veckas obligatoriska jeanskvot är därmed fylld. Det är dock helt tillåtet att slänga in en extra jeansdag, en så kallad bonusjeansdag. Borde kanske hitta på något bra belöningssystem nr man uppnått ett visst antal bonusjeansdagar? Ett pris? Typ nya jeans? Höhhö.

Hur som helst. Jeansen som jag köpte i somras och som legat nästan orörda i klädskåpet börjar nu ha ett mera rimligt PPA (pris per användning). Projektet fortsätter.

2 kommentarer:

  1. HAHAA! jag trodde jag var den enda i världen som brukar räkna ut PPA!!
    gubben brukar skratta åt mig när jag gör det och tycka jag är lite "lustig", så det är riktigt skönt att höra att jag inte är ensam om det!

    SvaraRadera
  2. Räkna ut och räkna ut... Dyra byxor som är använda noll gånger är åtminstone definitivt ett sämre köp än dyra byxor som är använda en gång:)

    SvaraRadera