söndag 30 januari 2011

Tipiskt...

En sakletarrunda idag också. I sällskap av mor som i ottan (klockan tio imorse) meddelade att hon ämnar besöka grannstaden i söder för att besöka det söndagsöppna loppiset där. Jag masade mig med.

Och är det inte just typiskt att jag hittar det sötaste nattduksbordet där. Litet, enkelt och sött i riktig retrostil. Perfekt att slipa och måla. Tänk er bordet i vitt, med någon rolig lampa på. För bara sex euro.

Och så fanns det bara ett. Bara ett. Jag blev så besviken:(

Sökandet fortsätter.

4 kommentarer:

  1. Så du köpt det inte? Nästa vecka kanske du ska upptäcka ett tvillingsyster någonstans annat. Gå tillbacka och hämta det, måla det vit, och sälja det för tolv euros om du kan inte hitta ett andra. Win win!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Jag har teji bort hede ovanstående inlägg... Sku bara sej att jag e tibaka i bloggvärlden... samma gamla ställe.

    SvaraRadera
  4. curt >> Nej, det fick stå kvar. Hade det funnits två hade jag tagit dem direkt! Men din idé är inte alls dum! Det är väl sådär som man blir miljonär?;)

    Emma >> Jee! Va kul! Tu har din trognaste läsare vid skärmen!:)

    SvaraRadera