söndag 16 januari 2011

Helg

Synnerligen stillsam helg detta. Vilket sitter bra eftersom jag som jag tidigare nämnt är så förbannat dödsslut hela tiden att jag har verkligen behövde två dagar av vila och uppladdning. Sova länge och äta frulle, sova tupplur, dricka kaffe, slumra till... ja, ni fattar.


Idag drog jag iväg och träffade en av favoriterna, min fina vän S med familj. Lilla V visade sig från sin bästa sida och fnissade "hehe... heh" åt allt som pågick i omgivningen. En kaffekopp klirrar - "hehe... heh". Någon hostar - "hehe... heh". Katten går förbi - "hehe... heh". Tänk om alla kunde se det komiska i vardagen på det viset. Jag avundas henne!:)

Den kommande veckan kommer att innebära en del omställningar och nya saker. Hoppas jag har lyckats samla ihop lite extra energi under den här vilohelgen, det skulle komma väl till pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar