lördag 2 mars 2013

Bänkidrott

Hade lite att fixa med i Öja så jag är här och grejar nu. Tog en paus och tittar som bäst på lite skid-VM med pappa. Eller Norska Mästerskapen kunde man i princip kalla det.

Jag har verkligen avskärmat mig från detta med tv-sport totalt. Förr följde man ganska noga med alla skidtävlingar, men nu sitter jag och irriterar pappa med en massa frågor. "Va, är det skiathlon? Inte? Jaha, får man byta skidor mitt i loppet? Är det där en finländare? Har de sådana där dräkter?". För någon vecka sen fick jag på klart att man inte mera behöver lägga reservpatronerna i den lilla koppen i skidskyttestafetten. Vem vet hur många år den regeln har varit i bruk.

3 kommentarer:

  1. Du har fem FANtastiska frågor som väntar på svar! Puss och kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg! Ska genast börja fila :) Tack, finis! Puss och kram.

      Radera
  2. Hejsan! Jag blog award- nominerade dig också :) Så om du orkar finns 5 frågor till dig också på min blogg! :)

    SvaraRadera