tisdag 10 juli 2012

Upptaget

Har visst aldrig tid att blogga numera, här i mitt UppTagNa LiV LuLz. Fast jag nyss har haft en sådan fabulös helg med häng i solen i skären, rökta abborrar och besök av min favoritlillebror och en sen kvällspromenad, funderingar och lite grillande i sommarkvällen med densamme. Har dessutom haft med mig kameran hela tiden, så det finns till och med bildbevis. Men när jag aldrig hinner sitta mer än en minut i taget vid datorn blir det svårt. Jag ska visa er bilderna sedan, jag lovar.

Idag har jag igen haft en fantastisk dag i sällskap av en mycket, mycket saknad vän. Härligt att ha fina och viktiga människor i sitt liv!

2 kommentarer:

  1. Precis samma dag hade jag också en fantastisk kväll och fick träffa en precis lika saknad vän. Du, jag, Slash och Jennifer Aniston =)

    SvaraRadera
  2. Och Bono! Tack snälla för besöket, det var hejdlöst roligt att ses igen och diskutera allt som hunnit hända sedan sist. Lite grämer det mig att jag inte hade någon gitarr, hade varit toppen att höra dig spela, det är ett tag sedan:) Du är välkommen tillbaka exakt när som helst!

    SvaraRadera