onsdag 4 juli 2012

Morr'n, morr'n

Det är tydligen någonting med onsdagar. Jag har nämligen igen vaknat innan alarmet, hunnit duscha utan att nästan drunkna och halka och slå mig fördärvad för att det sker i raketfart, och sitter nu och dricker kaffe i godan ro. Och det är ju onekligen trevligt. Förutom att kaffet var slut och jag fick ta en kopp Irish Cream-kaffe jag har fått i present. Som i och för sig är gott och omväxlande - det är alltså vanligt kaffe med tillsatt arom - men inte känns riktigt som morgonkaffe. Fast *sörpel*... kanske det går bra ändå.

Igår var det en sådan där dag när jag åkte hem från jobbet, bytte om till bikini, slog kaffe i min termosmugg och åkte raka spåret ut till stranden. Där var det ganska folktomt, men det gjorde ingenting - mera plats åt mig. Ah!

Nu ska jag jobba lite. Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar