tisdag 1 februari 2011

Inte ens det

Har nu stirrat på datorskärmen i åtskilliga minuter och försökt komma på någonting Mycket Underhållande att skriva. Sedan sänkte jag nivån och försökte klämma fram någonting småfyndigt. Men det gick inte heller. Jag kommer inte på någonting. Jag har inte ens sett några dumma människor idag, vilket brukar vara en säker källa för bloggmaterial. Men nej. Alla har skött sig. Ingen har ens varit konstig eller stått ivägen.

Imorgon ska jag hålla ögonen öppna hela dagen. Så ska vi hoppas att det vimlar av irriterande eller annars avvikande människor i min omgivning. I så fall har ni en rapport att vänta.

2 kommentarer:

  1. Kanske kan denna sida hjälpa till att inspirera ett blogginlägg?

    http://www.plinky.com/

    SvaraRadera
  2. Heh, tack för tipset. Vilka snälla bloggläsare man har som försöker skuffa på när det går trögt:D Man får gärna tipsa i kommentatorsfältet också om man har några saftiga idéer!

    SvaraRadera