torsdag 8 juli 2010

"Va JETTESCHÖÖNT mitt sommarlov ska bli"


För övrigt tycker jag att detta är ganska okej. Sitta på farstubron och avnjuta sitt morgonkaffe samtidigt som man läser de bästa bloggarna.


Och någon efterlyste bilder på mitt nyklippta hår. Varsågod!;) Notera för övrigt mina ytterst kortklippta naglar. Så kallade sommarjobbsnaglar. Annars brukar jag ha rätt mycket längre, men av naturliga skäl vill man kanske inte ha sådana på min typ av jobb. Gud vet vad som samlas under dem under en arbetsdag...

2 kommentarer:

  1. Det var ju inte en sååådan bild jag ville ha.... ;) Men tack i alla fall. :P

    Jag vill å ti frissan! Ja har så hemski hår nu.. har upp e i en fläto å siir ut som na sånde amishkvinno... (å NEJ ja veit int om man kan generaliser å sej att just ti har upp håri i flätona men...)

    Ere denhär vikon du har ledit?

    SvaraRadera
  2. He va en liten glimt iaf!:)

    Ja har ledit sluti åv dehe vikon, jåå! Hör åv de ifall ni e på väg hiiå na. Elde e på villan, he e ju int så langt ifrån vår:)

    SvaraRadera