onsdag 30 oktober 2013

Someecards

All work and no play idag. Imorgon byter jag ånyo jobbuniformen mot skoluniformen (ni vet, skotskrutig kjol och knästrumpor, höhö), för då är det skolning igen. Värst vad det skolas. Måndag, tisdag, torsdag denna vecka. Och då hoppade jag ändå över dag tre av den fyra dagar lång utbildningen, en workshopdag i Uleåborg.

I övrigt måste jag meddela att jag har en total fäbless för Someecards nuförtiden. Kan sitta i timtal och uppdatera instagramflödet med hashtagen #someecards. De är bara så sjukt sarkastiska. Nedan en av mina favoriter som man fritt kan använda nästa gång man ska ta kontakt med någon kundtjänst:

Funderar på att lägga mig i total bebistid ikväll. Det skulle vara så hurja roligt att sova många timmar, och skolningen börjar först nio imorgon. Eller väntapassnu. Det är ju lillördag. Om man skulle pumpa i cykeldäcken och dra ner till Seurahuone en vända..? 

Nånej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar