söndag 15 september 2013

Kväll med flickorna

Sådan rolig kväll igår! Inledningen gick lite trögt, det var folktomt på Calle ganska länge, men sedan började det dyka upp folk, och fiilisen bara eskalerade tills jag plötsligt bländades av valomerkki och bara "WOOT?! Menar ni att jag måste gå HEM nu?!".

Tror att jag har sovit... två timmar sammanlagt inatt. Som vanligt, alltså. Och inte ens de var sammanhängande timmar. Trampade iväg till gymmet på ett pumppipass framåt eftermiddagen i alla fall. Måste erkänna att jag var lite kallsvettig och illamående under dagens träning, det måste jag faktiskt. Vin och mingel och sömnlöshet sätter sina spår. Men herregud, man måste ju få leva och ha roligt!

Sedan har jag klippt gräset, tvättat kläder, fixat mat och varit till Öja för att fixa en grej. Och ungefär dit räckte mina krafter idag. Jag är nu slut som artist. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar