lördag 4 december 2010

Lördag med stadsrunda och kaffebesök

Inatt har jag sovit! Lade mig vid halv ett och sov till klockan elva. Som en ny människa klev jag upp imorse, utvilad och nöjd.

Har traskat på stan idag, och kom hem med två julklappar. Nu börjar jag ha mitt på det torra, ett par återstår ännu, men det är inga svåra grejer. Och det är bara fjärde december! Hur gott om tid som helst.


Hade dessutom besök idag. Ett sådant besök som innebär att man får trä på sådana här pyttiga saker när besöket ska gå hem. Minivantar!


Och så fick jag en blomma. I min absoluta favoritfärg - vit! Den passar perfekt! Tack snälla, och tack för att ni kom:)

2 kommentarer:

  1. Tack sjölv för de uuuuuunderbart mumsiga kexen... och det uuunderbara sällskapet... :D

    Bella prata ännu om "kakk Kajja" å resväskan tå vi kom ti Mjosund... :)

    Ti vakna klockon fem ida... HUH!!! Nu sover di som små stockan... mamsen å papsen har å sovd, fammo likaså. :D

    //tha machine

    SvaraRadera
  2. Va roolit att ni kom, å va rolit att Bella hitta na ti leik me hii trots att e er minst sagt knapert me leiksaakren hii. Å att Olli valt på beter humör åv världens simplaste lek "öppna och stänga spegeldörren samt knacka och skrika TADAAA":D

    SvaraRadera