onsdag 16 mars 2011

Klick - offline

Det sa bara KLICK när jag kom hem från jobbet idag, så slocknade jag. Vaknade kvart över nio på kvällen, och jag var bara "Va? Kväll? Morgon? Sommar? Vinter? Maja? Gösta Prüzelius?". Jag visste ingenting om den här världen. Hmpf. Hate when it happens.

Men skit samma. På tal om skit förresten så upptäckte jag att jag har nästan slut på muggpapper. Om jag inte kommer ihåg att inhandla nytt på väg hem imorgon är jag *trumvirvel* i pisset.

Och så ansåg jag att det var ytterst nödvändigt att ansa ögonbrynen kvart före ett på natten. Lite fel i tidsprioriteringen kanske, men attans så sniggt det blev.

4 kommentarer:

  1. Gösta Pryzelius!!

    SvaraRadera
  2. Ja, eller Reidar Dahlén om man hellre vill det:)

    SvaraRadera
  3. nämen ska ja ta mää en rulla wc pappri tå ja komber ti stan imåro ?! ;)

    SvaraRadera
  4. Behövs int - ja köpt just:)

    SvaraRadera