fredag 4 juli 2008

God morgon, det är fredag!


Imorse stängde jag av alarmet klockan 07.50 och drog direkt på mig löparskorna. När det är så här vacker väder utnyttjar man gärna varje sekund innan man ska iväg på jobb. Och det var så skönt att springa över broarna med vatten på båda sidorna! Högsommarvärme fast det var så tidigt:)

Efter morgonmål och dusch har jag legat i solstolen på gården och nästan smultit i solen. Ska strax börja svänga ihop någon mat, och sedan blir det avfärd mot jobbet. Känns nästan som om jag hunnit med en hel semsterdag redan, och än är det bara förmiddag. Och imorgon slutar jag tidigt:)

2 kommentarer:

  1. Heej! Hä va roligt ti sii di i lödas :) hadd du roligt?

    SvaraRadera
  2. Heej! Desamma, he va så kul ti sii te å! Fast synd att e va på tokan ställ så int man ritti kuna tala na:( He va nu såde...men ritti ok noo ;) Hu har tu e?

    SvaraRadera