måndag 16 december 2013

SÅHÄR NÅGONTING

Lugn och sansad helg övergick till en MÅNDAG SOM KANSKE BÄST KAN BESKRIVAS I VERSALER. Inte något värre i sig, men som ni vet innebär mina måndagar en rivstart på veckan med lite extra arbetsuppgifter och sådär. Dessutom fick jag för mig att inmundiga oerhörda mängder kaffe på eftermiddagen när jag satt och jobbade med lite pappersgrejer. Den sista halva koppen hann bli iskall, men ändå satt jag vanemässigt och klunkade i mig den. Typ under kväljningar. Varför vet jag icke.

Sedan har jag tränat och drog direkt efter avslutat pass till butiken, egentligen helt utan att veta varför. Gick säkert en timme och stirrade dumt på alla möjliga varor utan att åstadkomma någonting. Efter-träningspsykos kan man kalla det. Inte första gången det sker. Köpte en rökt fiskbit i alla fall, för att nu ha någon kvällsmat.

Börjar annars bli lite orolig, för jag har inte sett en enda julgubbe i år! Betyder det att han inte finns..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar