onsdag 18 december 2013

Det drar ihop sig

Har sett att årskrönikor har börjat cirkulera på bloggarna på senaste tiden. Eller varför ljuger jag - jag har sett en krönka på en blogg. Men ändå. Blev lite förvånad, för jag har som inte riktigt inbegripit och förstått att det lider mot slut, det här året. Mentalt är jag inne i max oktober. Men nåja, bara att börja fila på krönikan här då. Ska bli mig ett nöje. Det har varit ett trevligt år.

Det börjar också dra ihop sig till jullov för den här damen. Återstår en hel del pappersjobb ännu, jag har gjort en sträng lista över vad som ska göras och får se till att hålla ett raskt tempo. Vill ju helst börja från rent skrivbord efter nyår. Ni vet det där med att färdigställa världen som jag brukar syssla med mot slutet av arbetsveckan, det dras till sin spets inför diverse lov och ledigheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar