onsdag 29 januari 2014

Ursäkter, ursäkter

Nu kunde man ju tro att jag har ett väldigt rafflande liv, med tanke på hur sällan jag har tid att sätta mig ner och blogga. Men så är det ju inte. Jag har bara inte någonting att komma med. Januari har inte så mycket bloggmaterial, om vi säger så.

Försökte kolla igenom telefonen för att se om jag skulle ha någon bild att ens säga något ord om, men tydligen har jag inte ens fotat de senaste veckorna. Förutom cirka tvåhundra bilder på mig och mina bröder som N tog på min födelsedagsfest i början av månaden. De är inte någonting jag har lust att visa upp, för på samtliga gapskrattar och/eller grimaserar vi. I alla fall ser vi ut att ha roligt. Instagram uppdaterades senast på nyss nämnda fest, så det är visst lika tyst på den fronten.

Det går med andra ord lika trögt med bloggandet som när man cyklar i tjära. Och det är segt, har jag för mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar