torsdag 16 januari 2014

Infoga svordom samt kvidanden

Uöööh. Har suttit i en evighet och petat med papper och räkningar och skit, och nu lyckades jag äntligen plöja igenom högen. Det var första gången i år. Och som jag kan avsky den där SKITEN. Det är någonting med siffror och blanketter och referensnummer som får mig att bli alldeles matt i huvudet. För det är så TRÅKIGT att jag håller på STÄRVAR.

Så är jag ju inte ens någon företagare eller så, utan bara en vanlig människa med elräkningar, bilförsäkringar och skattekort. Ändå får det mig att bli utled. Just den där förbannade högen av viktiga papper och faktumet att man måste gå igenom den är nog det absolut jättetråkigaste jag vet.

Alltså gör jag det typ nästan aldrig.

Alltså är högen hög som en pyramid när jag väl kommer till skott.

Alltså är det ännu värre att orka ta sig i kragen.

Fy FAN. Jag ska tammefan sitta här och sucka och skylla allt på facket en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar