onsdag 8 januari 2014

Presanger, presanger

Det började med att föräldraskapet dök upp med den fina presenten Ett Riktigt Armbandsur. Är jag vuxen nu, när jag äger en ordentlig klocka? Stilren och snygg var den i alla fall, sådär herrklockemodell ni vet. Ska bara gå och korta av armbandet på den, sedan är den klar att ta i bruk. Tack!

Såhär fin är den.

Sedan fick jag ett snärtigt kakfat på fot av lillebror och svägerskan. Som jag inte hade från förr. Vad bra!

Och framåt kvällen dök kompisarna upp, och efter kaffet och tårtan fick jag en dikt uppläst med darr på rösten, och det var inte utan att Kronqvist fick en tår i ögat också. Och presenten sedan, som de där galningarna hade skaffat:

Jepp. Forsränning i norra Sverige! Jag säger som B:s storebror sa efter att ha firat juldagen med oss: "Ni e int fullt sluu nan åv er". Ni är ju helt knäppa i huvudet! Hur har ni kommit på en så sjukt rolig present? Gänget följer med såklart när det sker. Detta ska bli så roligt!

Om det är så här det går till ska jag tammefan fylla 30 flera gånger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar