måndag 20 januari 2014

Kallt

Kylan håller Kokkola i ett järngrepp. Igårkväll, i brist på annat, företog jag mig en kvällspromenad i kanske -20 grader. Kanske mer? Orkade inte titta på termometern. Buskallt var det i alla fall, fingrarna domnade bort i kölden och näsan förvandlades sakta men säkert till en iskall knapp mitt i ansiktet. Men det var ändå ganska trevligt att gå och tänka. Tills hjärnan förfrös och tankeverksamheten avstannade, alltså.

Har passat på att boka in mig på en massa Bodypump på gymmet den här veckan, för jag har ingen större lust att förfrysa röven av mig i löparspåret. Så det så.

Då är veckan igångsparkad igen. Jobb, gym och sedan hem och kura lite under filten. Det sistnämnda är det jag håller på med just nu. Lite småfrusen, brrr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar