onsdag 24 augusti 2011

Tidiga morgnar, fml

Detta är tredje gången jag inleder detta inlägg. De två tidigare har blivit två meningar långa och sedan suddats ut. Jag har kort sagt inte ett skit att komma med. Det har varit jobb, powernap, pumppi och kvällsmat. Kaffekoppen är urdrucken (kvällskaffe är det bästa kaffet) och här sitter man i ergonomisk skräckställning med datorn i famnen.

Imorgon lär det bli about samma program. Och i övermorgon. Sedan är det helg, och då ska jag supa, härja och knarka som alla andra. Nånej. Men jag ska i alla fall ta sovmorgon. Sovmorgon är det mest fantastiska jag vet. Det är det jag drömmer om hela veckorna nämligen. Särskilt där strax innan sju på morgnarna, då skulle jag lätt ge min högra arm för att få sova gränslöst. Och minst en tumme för att få sova en kvart till. Det är hemskt att stiga upp tidigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar