måndag 9 juni 2008

Duggregn, dysterväder

Fy vilken dag. Och fy vad sömnig jag blev de sista timmarna på jobbet. Detta med att hoppa i bilen tjugo över sex på morgonen för att köra till morgonskiftet är inte alls min grej. Brukar ofta möta min bror på vägen, när han kommer från sitt nattskift. Tänk om man också fick krypa ner i sängen:(

Hem via och byta kläder och sedan till Stan med stora S, alltså Kokkola. Jeppis räknar jag främst som ett Mc Donald's och några vilsna vårrulleförsäljare som råkat hamna på samma plats... Där blev det igen besök hos farbror doktorn (som är en tant), mera papper och en remiss till ännu mera prover. Vilken rumba.

Nu är jag nyss hemkommen, frusen och ganska trög efter en flängig dag. Vad ska man då, säg...

2 kommentarer:

  1. hej maja! jag länkar till din blogg på mion sida-eftersom jag läser dina skriverier var och varannan dag :) Är det okay? säg till om du tycker jag ska ta bort den! käpa på med jobbandet!

    SvaraRadera
  2. Hej! Kul att hitta dig här också:) Jo, så klart att det är okej... bara kul att någon läser, det är ju därför jag skriver. Jag kämpar på - same to you too:)

    SvaraRadera