onsdag 25 juni 2014

"Man är ju gammal röris, va"

Håhå. Detta måste vara trötta veckan. Jag är så inåthelvete slut att jag inte ens orkar sova på nätterna. Total övertrötthet, ligger bara och vrider på mig och biter ihop tänderna så jag blir helt öm i käkarna. Igår på eftermiddagen började jag må fysiskt illa bara för att jag var så trött. Som tur är fick jag tag i lite sömn efter jobbet idag och tog en välbehövlig tupplur på soffan. Sedan iväg till gymmet med ögonen i kors.

Såhär såg det ut igår. Min bror, amatörrörisen tappar upp hett vatten och så att säga spolar kröken. Och mitt liv känns plötsligt mycket enklare när man har ett fungerande avlopp i köket.

Livet känns också rikt när man tassar ut i trädgården och plockar sallad åt sig ur sitt lilla salladsland. Nu blir det inga svettiga salladskrukor från butiken på ett tag. Egen sallad, mmm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar