lördag 17 augusti 2013

Rapport

Ser man på. Här har knappt bloggats på hela veckan. Känns som om jag har haft fullt upp, programpunkterna har avlöst varandra och jag har bara varit hemma och vänt. Dåligt med sömn vissa nätter, dessutom.

Igår avslutade jag arbetsveckan med att dra på ett pumppipass som gick tyngre än på länge. Helt slut, darrig, skakig och utmattad kravlade jag mig ut, via butiken, duschen och sedan satt jag i skräddarställning på soffan och slevade i mig kvällsmat i form av en ganska smaklös omelett. Bättre än det grillade kycklinglåret jag köpte häromdagen i alla fall. Det var rosa inuti. Kändes inte helt okej.

Efter dessa strapatser tog vi och varvade ner på Bryggan en stund istället. Det var så varmt och vackert och vindstilla att man kunde ha suttit hur länge som helst och prata dumheter. Men vi bröt faktiskt upp rätt tidigt och drog hem. En kort fredagskväll för en trött flicka. 

Ser ut att bli en helg som fortsätter i samma tecken. Chillax, som det heter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar