lördag 10 augusti 2013

Hänt idag

Oh, hi. Didn't see you there. En vacker augustilördag på gång här. Jag hade lite olika planer att genomföra idag, men i slutändan var det så vackert väder och på alla sätt så trevligt att jag inte riktigt har fått gjort någonting. Eller jag har köpt vin, det var väl ändå det viktigaste.

Ja, och så rensade jag handfatet på hårstrån medelst skruvmejsel tills jag höll på att kräkas av äckel. Och lagade matlådor inför den kommande veckan Obs, inte samtidigt. När jag tänker efter har jag ju fått gjort en del grejer ändå. Dessutom solat i trädgården nästan hela dagen. Det var det näst viktigaste, strax efter vinet.

Det roligaste som har hänt den här veckan är att min fina vän S har fått en liten, mörkhårig flicka för några dagar sedan. Vilket jag fick meddelande om klockan sju på morgonen. Bästa sättet att vakna på är nog ett meddelande innehållande typ "Gomoron! Detta är ingen snooze, jag tänkte bara säga att här har kommit en baby!". Tack för väckningen, du visste att det behövdes :)



1 kommentar:

  1. Vassego! Ja räkna me att arbisdan din byrja åtta så sju repa ja til.

    SvaraRadera