söndag 11 maj 2014

Mors Dag 2014

Mors Dag firas som bäst vid Nyströms. Jag tycker mig dock se fler och fler drag hos mina föräldrar som jag känner igen från fammo och faffa när de levde. Som till exempel det där med att vara ute i så hiskligt god tid när man ska någonstans. Halv två skulle vi iväg på morsdagslunch, och en timme tidigare tog jag en snabbis via Abc (krissituation, slut på HÅRSPRAY), och när jag stod i kassakön 45 minuter innan avtalad tid började telefonen ringa. VI ÄR HÄR NU. 

Nåja, ingen panik. Mor fick sin blomsterkvast (handtecknet sedan tidigare känt på bloggen) och vi drog och åt. 

Sedan har vi suttit i soffan och tittat på Stormskärs Maja och sådär annars tagit det lugnt och druckit kaffe. Peace out!

1 kommentar:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=4lNxkiKo07U&list=UUmLJ1lhe9G_2gWwo_rRtLRg

    SvaraRadera