lördag 15 november 2014

Uppdaterad och uppkopplad

Har en fungerande lur igen. Stegade iväg till butiken och fick tillbaka en servad och uppdaterad telefon. Till det ringa priset av 0€. Vad var det jag sa om kundbetjäningen nu igen? Jag ska bli evig kund i den butiken bara för den saken.

Eftersom jag nu tjänat in pengar på den där affären kände jag mig tvungen att bidra lite till tillväxten i samhället, så jag klev runt i Chydenia och köpte ett par julklappar. Fingrade också på ett par toppar i H&M, men kände mig så slemmig och svettig och slö att jag inte orkade börja prova någonting.

Hemkommen hivade jag ut mattorna och dammsög och moppade golvet i mitt lilla hem. Och just nu njuter jag av belöningen man alltid har gjort sig förtjänt av efter ett dylikt projekt - ett maffigt glas rödvin av märket Carlo Rossi. Mumma! När jag tänker efter är ju detta med städning ett riktigt nöje. *klunk* Verkligen ett nöje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar