fredag 21 november 2014

Chandelier

God fredag på er! Här har man avslutat arbetsveckan med flaggan i topp och ganska så när fått världen klar lagom till helgen. Under veckans lopp har jag flera gången fått den där pirrande känslan mitt under en pågående terapisession, den där känslan som säger "herregud vad detta är ROLIGT, tänk att jag får jobba med det här!". Det är en trevlig känsla.

Sedan har jag också varit väldigt, väldigt trött mellan varven. Kaamoströttheten har tagit mig totalt i år, jag har ett enormt sömnbehov och kunde ligga och snarka nästan dygnet runt. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på för att motverka det hela. 

Och så bara måste jag berätta om videon nedan. Jag vet inte VAD det är, men den fascinerar mig. Det är någonting sällsamt och märkligt med den som får mig att vilja se den om och om igen. Den sköra, späda flickan med den bleka peruken på något sätt påverkar mig på något plan. Den galna koreografin, det öde huset, hennes stirriga blick. Jag vet inte. Ni kan ju titta själva.



I övrigt får jag väl önska er en trevlig helg, det tänker jag ha. So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar