fredag 4 april 2014

The week on the stick

Sätt veckan på stickan och för den till granngårdsflickan. HÖHÖ. Och det är just det jag har. Veckan på stickan, alltså. Och trots att det just nu skulle locka mest av allt att gräva ner mig på soffan under en fluffig filt och ta en lång tupplur - kanske till morgonen - så valde jag det smartare alternativet. Starkt kaffe i min största mugg. Sedan fredagsgym.

Synd bara att det här kaffet verkligen smakar skit. Har varit öppnat i rumstemperatur för länge och tagit smak av allt i sin omgivning. Mest damm, känns det som. Fy fan. Idag dricker jag verkligen inte kaffet för smaken. Bara för att hållas vaken.

2 kommentarer:

  1. Och rimmar gör hon! Haha. Trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Höhö, det gjorde jag visst..? Kan man önska trevlig helg redan, inför nästa veckoslut tänkte jag..? Trevlig fortsättning på veckan i annat fall :)

      Radera